Baka baka liten kaka

Nu är jag på nattevakt på Kirurgen A. Alla norska kvinnor håller på att sticka på nätterna men då jag saknar alla skills när det kommer till stickning tog jag med datorn och tänkte producera ett blogginlägg.
Efter jag sovit några timmars skönhetssömn idag så masade jag mig som ni tidigare sett till SPAR för att handla lite ingredienser till kladdmuffins som jag tänkte bjuda på på jobbet på måndag när jag lämnar ungdomen och blir kärring (Linda var sjukt imponerad över mitt bakeri... det har nog alltså inte bakats så mkt i vårt hem tidigare..)

Två (jävla) timmar senare !!!!
65 stycken kladdiga chokladmuffins som jag pimpade med snöflingor, helt enligt säsongen.

Närbild.
SJUKT NÖJD. Tog med fyra stycken som vi provsmakat här inatt. Fick höga betyg!
Borde inte jag typ få utmärkelsen månadens anställda?
(Nu luktar det förresten popcorn.. då vet man att det är natt på kirurgen i Harstad!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0