?

Sjukt vad jag producerar inlägg såhär på morgonkvisten!
Ska alldeles strax sova men ville bara dela med mig av en sista tanke. När jag stadigt (tack vare de nya halkskydden) traskade hem nyss efter jobbet så såg jag Hurtigrutsbåten lämna hamnen. Den kommer ju hit varje dag med turister som vill uppleva nordnorge (jag tyckte det var sjukt konstigt första gången jag såg en hord av kineser med munskydd downtown Harstad, men nu har man lite vant sig) och naturen här. Men hur ovärt är det inte då att lägga flera tusen på att åka på kryssning här när det är mörkertid????? De lär ju inte se så mkt med tanke på att solen inte ens bemödar sig med att gå upp här längre??! (men på onsdag vänder det!)
Det är dagens fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0