Eventuellt den bästa dagen i Harstad so far

Trots att mörkret lägger sig över stan kl 14, att det regnar ute och gatorna är rena dödsfällan så har jag faktiskt haft en oförskämt bra dag idag! Började med en rejäl sovmorgon och sen en låååång fika med bästa Camilla från jobbet! Tänk, jag åkte hit med inställningen att jag bara skulle jobba och inte vara social eller engagera mig i att lära känna folk.. men sen träffar man så underbara människor att man blir helt lycklig! <3
Sen kom jag hem iallafall (efter en vurpa ute på gatan som sagt...) och satte mig med datorn i knät och då kommer världens bästa roomie Linda och serverar kaffe och choklad och några norska små julkakor som smakar pepparkaka!
Sådana här saker lyser upp min vardag här i norr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0