GOD JUL gott folk!

Nu är det tio minuter till julafton 2010. Jag försöker hitta julstämningen. Det går bra. Inte alls. Men jag ser ändå fram mot kommande dagar, är sån skön stämning på jobbet nu! Kan det bero på att vi hade 2 patienter på Kir B ikväll? Hehe. Jag och min nya vän Lena (som pluggar till sjuksköterska och jobbar extra på kirurgen) satt och vek handdukar, åt choklad, lyssnade på jullåtar på tvn och skvallrade om personalen på Harstad sjukhus i bästa julanda!

Idag fyllde vi på i medicinrummet. Med både smärtstillande och SPRIT! ;)

Ser ni ett fel, eller snarare RÄTT, med den här bilden???? :)

Gissa om jag fick skit !!!! Hahaha, hämnden är ljuv!

Så GOD JUL nu kära vänner och familj! Hoppas ni alla får en underbar jul! Tänk på
mig när jag sitter där med rotmos och ett otäckt fläskigt revben och längtar efter
pappas köttbullar och lite julskinka. Men mest av allt: JULMUST och GLÖGG. Det första
finns inte här och det andra smakar för jävligt! Och det är mina två favoriter med julen..
förstår ni jag är besviken? Plus att jag inte fått äta en enda lussekatt i år... buhuuu!
Men jag ska inte klaga mer när jag får lönen den 12 jan, promise! ;)

GOOOOOOOOOD JUUUUUUUUUUL till er från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0