Gratulerar med dagen!

Ja så säger de här i vårt kära grannland! Gratulerar MED dagen? Vaddå med? Låter ju hur skumt som helst!
Nu har jag iaf krypit ner i "sängen", ordentligt proppmätt efter att ha firat mig själv med födelsedagsfrukost bestående av 4 chokladmuffins och världens största kopp varm choklad. Fyller man år får man faktiskt göra så! Ska sova några timmar nu innan jag ska ut och käka bursdagsmiddag med finaste Camilla!
(undrar om jag kommer vakna med lite fler rynkor, lite gråare och tunnare hår, lite hängigare bröst och begynnande kvinno-mustasch?)
Fick massa massa kramar och grattis MED dagen på jobbet innan jag lämnade in och traskade hem idag, känns just nu ganska bra att fylla år faktiskt :) (inte minst med tanke på att jag hade 34 notifications på facebook innan klockan ens slagit 08.30!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0