Harstad vs. Mia 5-0

Nu har jag alltså varit i backen FEM gånger på fem veckor här i Harstad. Och då är jag ändå född med bra balans. Förstår ni vad halt det är då? Eller egentligen så står det inte alls fem noll till Harstad, för massor av gånger har jag halkat till men inte smakat asfalt. Men samtidigt har jag verkligen legat platt på marken fem gånger... jag blir inte förvånad om jag halkar en dag, bryter något, får åka ambulans till sjukhuset och hamnar på jobbet som patient... får bli kateteriserad av little miss sunshine eller någon annan oskön typ.. och sen ska Stian eller nån annan av ST-läkarna stå och karva i min ankel eller nåt... och efteråt så får jag problem med magen och då kommer hela avdelningen sitta över kaffet och diskutera mina avföringsvanor.
FY FAN VILKEN MARDRÖM.
Måste köpa de där halkskydden OMGÅENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0