Idag är det min dag! 25:an är här!

Då var dagen alltså kommen. Dagen D. Dagen då även jag lämnar ungdomens glada dagar och beger mig in i en oviss framtid där vuxna beslut och en viss grad av mogenhet förväntas...
Näe, gud. Jag kommer fortsätta leva mitt liv på samma sätt framöver som jag gjort senaste 7 åren.. jobba - tjäna pengar - resa ! Vad mer finns det att önska? Ibland undrar jag helt seriöst om jag någonsin kommer slå mig ner någonstans och känna att jag hittat "hem". Jag har gjort så många försök och aldrig lyckats...
När klockan slog 00.00 så överraskade mina kära nattkollegor med den norska versionen av "happy birthday", mycket vackert och stämningsfullt... eehh, typ. Jag fick även en liten present av Gerd i form av hembakade kakor i en fin burk! De flaggade även med norska flaggan och hade tänt ett ljus för mig! Blev helt varm i hjärtat! <3
Såhär fint hade de pyntat för mig när det slog om från den 5:e till den 6:e :)


Jag flaggar för mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0