Sista natten!

Nu är det nästan exakt 12 timmar kvar innan flygbussen rullar ut från stationen i Harstad och siktar på flygplatsen! Sen blir det ca två timmar flyg till Olso, 5 timmars väntan där, flyg till London och sen ska jag äntligen få ha lite semester och få träffa min bästaste vän! HUR underbart kommer inte London bli då? :)
Har dock fortfarande feber vilket suger, men har bunkrat upp med alvedon och ipren så det ska nog gå alla tiders!
Håller på att styra med tvätt, disk, städning och packning nu. Det sista gick iofs i en handvändning då jag inte kommer ha med mig speciellt mycket härifrån eftersom jag kommer tillbaka om ett par veckor! Och jag tänker INTE gå omkring i London i leggings med hål mellan benen och noppriga tröjor, så som jag gör till och från jobbet här. No no. Inga mer skabbiga kläder förrän jag kommer tillbaka hit igen!
Det är alltså bestämt att jag drar tillbaka hit och gör 4-5 veckor till, innan resan. Troligast är att jag åker efter den 15 januari då kära Lutt haft sin examensfest! Så så ser planen ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0