Sorry Nyberg...

.. men din plats som bästa vän är hotad. Av dessa:




THUMBS UP!

Camilla & Martin har lånat mig dessa pärlor som gör att jag för första gången på de 7 veckor jag vart här, rör mig snabbare än en 80-åring... och jag har minskat tiden det tar att gå till jobbet med säkert 5-10 minuter för att jag inte behöver gå omkring som bambi på hal is och ta två steg framåt, halka ett bakåt....
Harstads isiga gator hade mig ju nere för räkning för sjätte gången i fredags... och då trodde jag faktiskt loppet var kört då jag fick galet ont i handen som jag satte i backen när jag föll. Lyckligtvis botades det med lite smärtestillande och alkohol i fredags och handen är numera ok igen! Tack och lov! Så när Camilla och Martin erbjöd mig dessa kunde jag inte tacka nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0