Vidare planer

Då var bollen i rullning. Nu har jag pratat med chefs-Hege och vi har diskuterat eventuell möjlighet för mig att komma tillbaka i mitten av januari. Den möjligheten var mycket stor. Och Hege blev lika lycklig som ett barn på julafton när jag sa att jag ville komma tillbaka så snart. Hade ju först tänkt vara hemma i januari och februari men då saker och ting ändrade sig drastiskt på det privata planet så känner jag hellre att jag drar tillbaka hit och tjänar ännu mer pengar! Jag trivs ju så bra nu och känner mig väldigt hemmastadd här i nord Norges tredje största håla! Så ni som vill ses innan jag drar tillbaka får kolla upp datum och klockslag mellan den 4 och 16 januari, så ska vi nog få till det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0