Guess who´s back?

Lets kicka igång den här bloggen igen! Trycket har varit enormt, mailen har fyllts med förfrågningar, telefonen har gått varm och många har undrat när Syster Mia kommer tillbaka.. eeh ja, typ så iallafall! Men dont worry folks, här är jag!

Tänkte rivstarta med ett "lika-som-bär" inlägg. Känsliga läsare varnas.... men man får ändå beakta att jag arbetar som sjuksköterska...

 

 

HALLONSAFT??
HEMATURI ??



BLÄÄÄÄÄÄÄ... eller ???!


Har precis gått av nattpasset så inspirationen är väl ungefär på nivå med nattens arbete!
Sitter och väntar ut att affären ska öppna så jag kan handla mig lite frukost! På återhörande!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jaaaaa äntligen =)!!!! Hoppas du har det bäst gumman!! Saknar dig! Puss

2010-11-06 @ 10:48:53
Postat av: Benny

Vet du varför Karin inte svarar när jag ringer?

2010-11-06 @ 13:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0