HUR grym är jag?

Typ mega grym. Typ hur grym som helst. Typ grymmast i världen. Eller, okej, nu överdrev jag kanske lite. Men bara lite. Idag hade jag BÅDE ansvar för den gröna gruppen på Kirurgen A PLUS hade en sjuksköterskestudent! Ja jag undrade också lite först hur de tänkte när de satte en stackars sjuksyrra under utbildning tillsammans med en svensk typ nyss färdigutbildad och nyanställd sjuksköterska.. som dessutom jobbat på medicin tidigare! Men eftersom jag är så jäkla bra så rodde jag båten i land.
Det känns konstigt att jag plötsligt blev handledare. Lilla jag. Nyss var det ju jag som stod där med mina tusen frågor och försökte verka duktig. Nu skulle jag helt plötsligt bedöma, tipsa, lära och coacha någon annan! Men Sara och jag gick mycket bra ihop och kvällen blev hur bra som helst! (förutom att jag glömde fylla i anestesipapprena så hon fick skäll av anestesiläkaren... hehe... men vad tusan, lite får man tåla! ;))
Imon ska jag ta henne under mina vingar igen och lära henne allt jag kan! (och det jag inte kan skyller jag alltid på att det inte är likadant i sverige eller att det heter nåt annat på svenska... MYCKET smidigt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0