Nedräkningen har börjat

Igår var det tre veckor sen jag kom hit. Hittills har allt känts jätte bra och det gör det fortfarande, men har för tillfället fått en släng av hemlängtan. Men försöker se det som en helt naturlig och bra känsla. Men när jag längtar efter saker har jag sen jag var liten roat mig med att göra en nedräkning i kalendern.
För tillfället ser det ut på följande sätt:
Dagar till LONDON (Hello bästis och adios Harstad) : 35
Dagar till Luttis & jag ska på vår drömresa : 96

Mycket att se fram emot och längta efter alltså!
Men nu är det snart nattjobb som gäller...



Kommentarer
Postat av: Eva

Så brukar jag också göra... Vart ska drömresan gå?

2010-11-24 @ 22:31:24
Postat av: Nyberg

35....det är INGENTING!!! Kommer gå foooort!!!

2010-11-25 @ 17:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0