Ren och skär glädje !!!!!

Nu är klockan 11 och jag har precis krupit ner i sängen (läs stenbritsen..) för att sova! Var kort med folk på jobbet idag så jag stannade kvar några timmar och hjälpte till med morgonarbetet (bara för att jag är nya Florence Nightingale och inte aaaaaalls på grund av några ekonomiska baktankar..).
Måste bara berätta om en rejäl överraskning jag fick tidigare !!! (och då menar jag INTE den helt otippade pussen mitt på munnen från en lätt dement man.. jag var helt oförberedd och off guard. Och JA. Jag tvättade munnen efteråt. Niklas, du behöver inte bli svartsjuk. Denna kärleksförklaring var enbart riktad en väg). Jag satt iallafall och skulle rapportera nattens händelser. Då räcker Tove fram ett brev. Då har min kära mormor skrivet ett brev till mig och adresserat det som ni ser på bilden, och det kom banne mig fram! Är det inte helt fantastiskt? Hon hade dessutom skickat med ett gäng kuvert eftersom mina brev till henne brukar vara inslagna i något papper jag bara tejpat ihop till ett kuvert eftersom jag är för snål för att köpa! ;)
HUR underbart????
Jag blev iallafall helt varm och lycklig! Bästa mormor! (synd du inte är en hightech-mormor och kan läsa denna kärleksförklaring här. Får be mamma skriva ut det och ta med! Okej morsan?)



Detta kom helt perfekt i min hemlängtans-svacka! <3

Kommentarer
Postat av: Eva

Ååå, man blir helt rörd! Ett handskrivet mormorsbrev!

2010-11-25 @ 12:49:36
Postat av: Nyberg

Ååhhh underbara mormor!! Vad söt hon är!!

2010-11-25 @ 17:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0