Föga förvånande

Min vana trogen kan saker och ting INTE gå enligt planerna. Vaknade idag av att telefonen ringde. Det var min "kontaktperson" Lene på Adecco som ville hälsa mig välkommen till Tromsö samt berätta de tråkiga nyheterna att det denna veckan var väääldigt lite jobb på sjukhuset. Jaha så vad gör man då? Jo jag och en annan sjuksyrra ska eventuellt få byta sjukhus och stad fram tills den 20 september då det tydligen är mycket jobb på sjukhuset här. Min norska är ännu lite ringrostig men som jag tolkade henne skulle det ta tre timmar på en BÅT att ta sig till det här nya stället som jag inte minns vad det hette! Det kan ju bli väldigt spännande det här... To be continued....

Kommentarer
Postat av: Elin

Verkar som att Norge är sig likt du! Men fixade du Kongsberg så fixar du detta! Funderar på att dra snart igen jag med... Vi får la se"

KRam kram Elin

2010-09-07 @ 12:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0