Mia Depp

Nae nu børjar jag bli lite trott pa Harstadlivet. For det forsta akte ju basta Maja hem idag och det blev verkligen JATTE tomt i lagenheten utan henne och hennes femtielva små burkar och kramer i toaskåpet, hennes standiga grotatande och hennes skratt nar vi konstaterar an en gang hur stenalders sjukvarden ar i norge.
For att gora saker annu varre vagrar ju internet fungera någon-jakla-stans. Funkar inte i lagenheten, inte ute pa balkongen, inte i sjukhusentren och nu kan jag inte ens ansluta min dator pa sjalvaste jobbet !!! Morr. Kanner mig helt isolerad !!!! Jobbar dessutom natt igen och att vanda pa dygnet gor ju inte direkt att man blir piggare och gladare. Nae nu vill jag ha mandag !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0