Nattuggla

Nu väntar fyra nätter i rad på ortopeden. Nattpassen här sträcker sig mellan klockan 22.45 och 7.45 och man är fyra stycken sjuksköterskor på de max 28 patienterna som kan finnas på avdelningen. Jag känner mig laddad och hoppas det kommer vara lugna nätter! Det tråkiga är bara att Maja och jag helt går om varandra och inte kommer ses mer än vid skiftbytena förrän på tisdag! Hon fick sitt nya schema igår men jag har inte fått mitt än, så vi hoppas på åtminstone en ledig dag tillsammans så vi kan hyra bil och dra ut till Lofoten!

 

Nu ska jag hem och försöka sova lite inför den kommande natten!

 

Detta är alltså karta och informationstavla för heeela vårt pyttelilla sjukhus!

 

Sjukhusentrén och på fjärde etagen ligger kirurgen

 

Det härligt öststatsinspirerande "syster-hemmet" där vi och andra "sjukhustillhörande" människor bor.

 

 


Kommentarer
Postat av: Eva

Ser jättemysigt ut i Harstad. Vad bra att ni fick stanna där tiden ut:) Vad planerar du sen?

2010-09-18 @ 13:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0