Working hard hard hard

Jag ber verkligen om ursäkt för tråkiga inlägg om jag nu ens producerar några. Men inspirationen är NOLL. Dessutom jobbar jag röven av mig just nu. Har fortfarande inte haft en ledig dag sen jag kom tillbaka och igår gjorde jag mitt första "regelrätta" dubbelpass - dvs 8-23. Dessutom med gruppansvar och student. Plus att jag fortfarande är sjuk. Buhuuuu vad det är synd om mig.. haha nej det var inte meningen att beklaga mig, men allt mitt fokus och min kraft ligger på jobbet just nu. Dessutom snittar vi på 16 patienter nu, när vi bara har personal för 10 och rum för 14.. vilket leder till att två stackare får ligga i korridoren. Ja, jobbsituationen just nu är ganska hektisk som ni förstår. Jag har ju ett vikariat på 100% och mitt första schema var rena semestern, det låg ju på 35 timmar i veckan, som en norsk heltid är. Men som tdigare nämnt har jag fortfarande inte varit ledig sen jag återvände.. så de där 100% är sedan länge överskridna. Men jag trivs fortfarande på kirurgen och i Harstad även om det blir mest jobb i nuläget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0