Back in business

Då var jag tillbaka i Harstad och tillbaka med bloggandet! Har haft 2,5 veckas supersemester men för att vara helt ärlig känns det väldigt bra att vara tillbaka!
Kom sent den 17/1, jobbade kväll igår och dag idag och sen ska jag på i natt igen (andra dagen och redan
extrapass!) Så ska egentligen sova nu men ville bara skriva några rader här så ni vet att jag lever!

Har varit ett enda stort kramkalas på jobbet senaste dagarna, man skulle ju kunna tro att jag varit borta
huuuuur länge somhelst... men jag förstår mina kollegor iofs... när de ser mig vet de att de inte behöver ta så många
extrapass och kan sjukanmäla sig med gott samvete ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0